-
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
I. Przedsiębiorca, kontakt
- Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.artisdea.pl jest Artis Dea Spółka Cywilna Michał Budziński & Bożena Krupka, posiadająca REGON: 367927882, NIP: 6131578808.
- Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
- pod adresem Artis Dea s.c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna
- telefonicznie pod numerem dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 516 621 631poprzez pocztę elektroniczną na adres: artisdea@wp.eu.
II. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego ArtisDea
- Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
- Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców, bądź opiekunów prawnych.
- Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez Artis Dea na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności.
III. Zamawianie towarów
- Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.artisdea.pl.
- Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.
- Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
IV. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja
- Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.
- Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Realizuj zamówienie”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.
- Po wybraniu opcji „Zamówienie”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.
- Po zalogowaniu do sklepu internetowego Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
- Po wybraniu sposobu i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
- Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis Sky-Pay), przelewu bankowego lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.
- Klient składa zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać”.
- Po kliknięciu przycisku „Zamów i zapłać”, a jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności poprzez serwis Sky-Pay, Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
- W przypadku wybrania jako formy zapłaty za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system Sky-Pay), dyspozycję zapłaty należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty na rachunek Artis Dea lub podmiotów pośredniczących w transakcji, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy skontaktować się z obsługą sklepu.
- Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
- Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
- Artis Dea może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.
V. Ceny
- Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
- Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
- Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Artis Dea. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Artis Dea zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
- Artis Dea zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.
VI. Dostępność zamówionych towarów
- Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
- W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
- W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem oraz są przekreślone. Produktu w rozmiarze niedostępnym nie można dodać do koszyka, ale można dodać taki produkt do listy życzeń.
VII. Niemożność zrealizowania zamówienia
- W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia.
VIII. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
- Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
- W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online (Sky-Pay), zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto Artis Dea (za pośrednictwem serwisu Sky-Pay). W przypadku wyboru płatności poprzez przelew bankowy zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto bankowe Artis Dea.
- Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, to czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
- UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online (Sky-Pay) lub przelewu bankowego realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto Artis Dea lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
- Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Artis Dea firma kurierska.
IX. Formy płatności za zamówienie
- Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przez Klienta przesyłki kurierskiej.
- Przelew on-line: przelewy dokonane przy użyciu serwisu Sky-Pay. Cechą szybkich przelewów z Sky-Pay jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności a następnie, ze strony operatora na stronę wybranego z listy banku, w celu dokonania transferu pieniędzy. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Przelew bankowy: Wpłaty należności należy dokonać na podany numer konta bankowego:
Artis Dea s. c. M. Budziński & B. Krupka
1-go Maja 4
59-830 Olszyna
Santander
89 1090 1955 0000 0001 3491 1318
X. Umowa sprzedaży
- Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.artisdea.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Umowa jest zawierana w języku polskim.
XI. Wykonanie umowy – termin
- W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy, Artis Dea zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi w terminie do , od poprawnego złożenia zamówienia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
XII. Koszt dostawy
- Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
- Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności.
XIII. Odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć Artis Dea jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
- pocztą na adres: Artis Dea s.c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: artisdea@wp.pl
- przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego, który otrzymał w załączniku maila potwierdzającego złożone zamówienie – przy czym nie jest to forma obowiązkowa
Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności. - Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Artis Dea zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Artis Dea), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Artis Dea zostało poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu przelewu bankowego.
- Artis Dea może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
- Rzeczy należy odesłać na adres: Artis Dea s. c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Artis Dea o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru klienta na jego koszt.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
XIV. Reklamacje
- Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Artis Dea ponosi odpowiedzialność za wady.
- Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym www.artisdea.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
- Reklamację można złożyć osobiście w biurze Artis Dea lub drogą pocztową.
- W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar na adres: Artis Dea s. c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna.
- Artis Dea rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
XV. Rezygnacja z zamówienia
- Klient może zrezygnować z zamówienia.
- Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.
- Klient ma możliwość samodzielnego anulowania zamówienia w zakładce „Moje zamówienia”, poprzez kliknięcie przy danym zamówieniu przycisku „Anuluj zamówienie”
XVI. Postanowienia końcowe
- Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu. Klient ma możliwość otrzymania faktury w panelu Klienta. Artis Dea nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.
XVI. Przetwarzanie danych osobowych
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Artis Dea danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
XVII. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi informacji handlowych pochodzących od Artis Dea np. o akcjach promocyjnych. Wszelkie informacje w tym zakresie można uzyskać w Polityce Prywatności.
Olszyna, 18.01.2019