• Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

I. Przedsiębiorca, kontakt

  1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.artisdea.pl jest Artis Dea Spółka Cywilna Michał Budziński & Bożena Krupka, posiadająca REGON: 367927882, NIP: 6131578808.
  2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
  • pod adresem Artis Dea s.c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna
  • telefonicznie pod numerem dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 516 621 631poprzez pocztę elektroniczną na adres: artisdea@wp.eu.

II. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego ArtisDea

  1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.
  2. Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców, bądź opiekunów prawnych.
  3. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez Artis Dea na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności.

III. Zamawianie towarów

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.artisdea.pl.
  2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.
  3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów. 

IV. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

  1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.
  2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Realizuj zamówienie”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.
  3. Po wybraniu opcji „Zamówienie”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.
  4. Po zalogowaniu  do sklepu internetowego Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
  5. Po wybraniu sposobu i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
  6. Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis Sky-Pay), przelewu bankowego lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.
  7. Klient składa zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać”.
  8. Po kliknięciu przycisku „Zamów i zapłać”, a jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności poprzez serwis Sky-Pay, Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
  9. W przypadku wybrania jako formy zapłaty za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system Sky-Pay), dyspozycję zapłaty  należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty na rachunek Artis Dea lub podmiotów pośredniczących w transakcji, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy skontaktować się z obsługą sklepu.
  10. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
  11. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
  12. Artis Dea może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia. 

V. Ceny

  1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
  2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
  3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Artis Dea. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Artis Dea zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
  4. Artis Dea zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa. 

VI. Dostępność zamówionych towarów

  1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
  2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
  3. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem oraz są przekreślone. Produktu w rozmiarze niedostępnym nie można dodać do koszyka, ale można dodać taki produkt do listy życzeń.

VII. Niemożność zrealizowania zamówienia

  1. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia.

VIII. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

  1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
  2. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online (Sky-Pay), zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto Artis Dea (za pośrednictwem serwisu Sky-Pay). W przypadku wyboru płatności poprzez przelew bankowy zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto bankowe Artis Dea.
  3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, to czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
  4. UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online (Sky-Pay) lub przelewu bankowego realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto Artis Dea lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
  5. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Artis Dea firma kurierska.

IX. Formy płatności za zamówienie

  1. Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przez Klienta przesyłki kurierskiej.
  2. Przelew on-line: przelewy dokonane przy użyciu serwisu Sky-Pay. Cechą szybkich przelewów z Sky-Pay jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności a następnie, ze strony operatora na stronę wybranego z listy banku, w celu dokonania transferu pieniędzy. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. Przelew bankowy: Wpłaty należności należy dokonać na podany numer konta bankowego:

Artis Dea s. c. M. Budziński & B. Krupka

1-go Maja 4

59-830 Olszyna 

Santander

89 1090 1955 0000 0001 3491 1318

X. Umowa sprzedaży

  1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.artisdea.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
  2. Umowa jest zawierana w języku polskim.

XI. Wykonanie umowy – termin 

  1. W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy, Artis Dea zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi w terminie do , od poprawnego złożenia zamówienia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

XII. Koszt dostawy

  1. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
  2. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności.

XIII. Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć Artis Dea jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
    - pocztą na adres: Artis Dea s.c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna
    - przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: artisdea@wp.pl
    - przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego, który otrzymał w załączniku maila potwierdzającego złożone zamówienie – przy czym nie jest to forma obowiązkowa

    Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności.

  4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Artis Dea zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Artis Dea), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Artis Dea zostało poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
  6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu przelewu bankowego.
  7. Artis Dea może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
  8. Rzeczy należy odesłać na adres: Artis Dea s. c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Artis Dea o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  9. Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru klienta na jego koszt.
  10. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

XIV. Reklamacje

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Artis Dea ponosi odpowiedzialność za wady.
  2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym www.artisdea.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
  3. Reklamację można złożyć osobiście w biurze Artis Dea lub drogą pocztową.
  4. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar na adres: Artis Dea s. c. M. Budziński & B. Krupka, 1-go Maja 4, 59-830 Olszyna.
  5. Artis Dea rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.
  7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

XV. Rezygnacja z zamówienia

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia.
  2. Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.
  3. Klient ma możliwość samodzielnego anulowania zamówienia w zakładce „Moje zamówienia”, poprzez kliknięcie przy danym zamówieniu przycisku „Anuluj zamówienie”

XVI. Postanowienia końcowe

  1. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu. Klient ma możliwość otrzymania faktury w panelu Klienta.  Artis Dea nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.

XVI. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Artis Dea danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

XVII. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

  1. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie  swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi informacji handlowych pochodzących od Artis Dea np. o akcjach promocyjnych. Wszelkie informacje w tym zakresie można uzyskać w Polityce Prywatności.

Olszyna, 18.01.2019